Koffeinistmamman

Socionomstuderande mamma med kraftigt koffeinberoende

Shopping

Publicerad 2016-07-02 15:53:00 i Allmänt, Shopping,

Idag har vi shoppat loss rejält. Vi började med en tur till Ikea för vi skulle ha lite småsaker där. Det blev nya assietter eftersom de som jag vill ha snart ska utgå ur sortimentet. Passade samtidigt på att köpa en kudde som jag ska använda som stoppning. Håller för tillfället på att virka en enhörning till min höggravida kompis och häromdagen tog den kudde jag haft slut, så då var det bara att köpa en ny. Har nämligen funderingar på att virka lite bakverk som Marodören kan ha och leka med, han fick ett gäng virkade glassar när han fyllde år och det var en riktig hit.
 
Efter det passade vi på att ta en tur tull stadsmissionen. Jag handlar gärna begagnat men brukar sällan hitta något till mig själv. Döm om min förvåning när där hängde en supersnygg kappa. Eftersom jag inte kunde tro mig ha sån tur så var jag övertygad om att det skulle vara fel storlek, men jag provade den i alla fall. Döm om min förvåning när den satt som en smäck, den skulle kunnat vara sydd till mig! Strålande glad slog jag såklart till och köpte den! Kommer bli jättebra i höst, särskilt som jag ju har VFU hela hösten och behöver se lite presentabel ut. 
 
Visst är den snygg! Är helt kär, nu behövs bara något bra att ha i halsen annars kan det bli lite kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Koffeinisten

Koffeinberoende socionomstudent. Gift med J och mamma till Mini-marodören född 2013.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela