Koffeinistmamman

Socionomstuderande mamma med kraftigt koffeinberoende

Är det inte det ena...

Publicerad 2015-03-05 19:27:30 i

...så är det det andra. Jag har haft ont efter foglossning sen tidigt i graviditen, vecka elva för att vara exakt. I höstas fick jag nog och bokade tid hos en kiropaktor. I förra veckan var jag där för femte gången. Eftersom det inte går fullt så bra som en kunde önska tog hon i med hårdhandskarna, nålar. Typ akupunkturnålar, men de får inte bara snällt sitta där utan hon bråkade rejält. Det gjorde svinont, men det verkar ha haft effekt. Dock har jag haft huvudvärk sen dess. Jag har självdiagnostiserat mig med spänningshuvudvärk och gör övningar som ska funka mot det, men jag kan inte låta bli att tänka att det hänger ihop. När det gör mindre ont på ett ställe gör ett annat mer ont. Annars är det som en kunnat förvänta sig här hemma. Vabruari slog till med full kraft, vilket innebar stress med att hinna klart med inlämningsuppgifter och vara påläst inför seminarier. Nu verkar jag nästan vara i fas igen, har en uppgift som ska vara inne imorgon kl 12 och en på tisdag kl. 16, den till imorgon är nästan klar och till tisdagen hoppas jag kunna påbörja imorgon. Dock är jag så fruktansvärt trött just nu, jag förstår det verkligen inte. Fullständigt energilösningar och vill bara sova, vilket ju inte är så enkelt med en pigg marodör som tycker att både sova hela natten och ta sovmorgon är saker som är totalt onödiga. Nu ska jag försöka softa och varva ned lite innan sängdags. Kanske se någon serie eller så på viaplay, det gäller ju att passa på när en kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Koffeinisten

Koffeinberoende socionomstudent. Gift med J och mamma till Mini-marodören född 2013.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela